söndag 26 juni 2011

Inga sommartorsdagar för mig, I ÅR HELLER ......

Efter att ackrediteringsansökan till "Mitt i Borås" eller BoråsBorås" inte fått något svar förra veckan så blir det inget seriöst fotograferande I ÅR HELLER. När andra förfrågningar fanns för vissa av torsdagarna så var jag tvungen att bestämma mig. Har de senaste två åren bara åkt ner och stått bland publiken för att få bilder då det kommit in beställningar men i år blir det inget alls. Har fått beställningar redan nu för två torsdagar men har idag meddelat att jag inte bevakar evenemanget alls. Det blir enklast så.
Jag gör som Peder Falk på bilden från 2009, jag skrattar åt det hela och går vidare.

1 kommentar:

  1. Bra att Du fattat ett beslut. Tyvärr så prioiterar BoråsBorås många "Boråsbloggare" som hänger innanför staketet och "glänser" :)
    Så nu får Du ju ledigt och kan dricka öl och njuta av de torsdagar du inte hade andra jobb :)

    Vi ses kompis
    Håkan

    SvaraRadera