söndag 12 juni 2016

Premiär


Idag så blev det premiär och testflygning med drönare som jag har köpt in då efterfrågan på denna typ av bild/film ökat från några av mina kunder. Så nu är det dags att ta tag i detta.
Har införskaffat tillstånd från Transportstyrelsen och försäkringar som behövs då det är ett krav för att få använda den i företaget. Privat får man gärna flyga sådana här utan försäkringar och tillstånd vad jag har förstått. Men ta mig inte på orden utan kolla upp detta.
Idag var jag fegis, maxhöjden blev 60m och jag flög inte särskilt lång från platsen där jag stod. Kan kalla det jag gjorde idag för "övningskörning" med stora ytor runt mig :)
I kväll kanske det blir några klipp från filande jag gjorde vid övningskörningen i Nordskogen, vi får se :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar