lördag 14 april 2018

Handledare/Inspiratör i ett projekt

God lördagsförmiddag vänner !
Har tillbringat några timmar ute i veckan och funderat på motiv, bildskapande, ....... ja allt som kan tänkas då man vill berätta med stillbild.
Jag är handledare och inspiratör i ett projekt och det har även inspirerat mig i att försöka se saker på nya eller annorlunda sätt. Detta är bra för kreativiteten.

Min "lilla" kamera har fått vara med mig i väskan dagligen och då saker "dyker upp" så tar jag en bild. För en bild tagen är inte ett förlorat ögonblick.

Bilderna i detta inlägg är inte på något sätt några mästerverk men då vi det projekt jag medverka i diskuterar bild och tolkning av bild så måsta man ta bilder för att se vart det bär.

Nog skrivet, några bilder får det väl ändå bli tycker jag i detta inlägg. Kan bli några bilder från eftermiddagens fotojobb i Allsvenskan men ..... det får vi se då :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar