söndag 7 februari 2016

Domare ivägen ...

Man får ibland frågan då man pratar sportfoto om det händer saker och om man irriterar sig eller skulle vilja ändra på något.
Mycket i sportvärlden är som den är och förr så blev jag irriterad och surade över saker jag inte kunde påverka det påverkade mitt fokus på det viktiga. En sådan sak var och är handbollsdomare, inte alla. Det finns handbollsdomare som har 100-koll och nästan aldrig är ivägen. Sedan finns det de som inte visar någon förståelse eller hänsyn (kanske inte har 100-koll) och någon gång under sessa matcher så funderar man på om man skall dra dem i byxorna :)
Som jag skrev innan så var det sådant jag irriterade och störde mig på förr men här kommer två bilder på hur det såg ut under ett antal bildrutor från dagens match i Elitserien i handboll mellan Alingsås och HK Malmö.

Om jag var irriterad .......... näääääääää :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar