söndag 1 februari 2015

Bildreportage

I år har jag bestämt mig för att försöka jobba mer mot bildreportage även om sportfoto ligger mig varmast om hjärtat. Men varför skulle inte dessa kunna kombineras ???

Så i år så har jag bestämt mig för att satsa på mig själv, att utveckla mitt fotograferande och kanske till och med tävla med mina bilder.

Jag har oftast (nästan intill alltid) fotograferat tydligt och enkelt de motiv och sportar jag gjort. Men nu skall jag försöka tänka annorlunda. Kommer jag att lyckas?
Till en början så har jag anmält mig till två workshops, båda hålls av de fantastiska duktiga fotograferna och sköna personerna Lars Dareberg och Jonas Lindkvist.
Men närmast ligger en tur till Stockholm i helgen som kommer för att träffa några fotografer och få inspiration. Blir säkert en tur till Fotografiska också. Men nog om detta nu, det är elva månader kvar av 2015 så NU KÖR VI !!!!

Johan Tyrén kock på Gastronomi 11 sitter och fingrar på telefonen efter att sista efterrätten skickats ut till gästerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar