torsdag 24 januari 2013

Bangura klar för Elfsborg ...

Inte bara det att Mohamad Bangura är klar för Elfsborg är kul idag. Efter dagens presskonferens så fanns mina bilder på alla de stora tidningarnas sportsidor. Skall väl tillägga att jag idag jobbade för Bildbyrån och ihop med Christian som idag var ansvarig bildredaktör hos Bildbyrån så bestämde vi att jag skulle skicka bilder snabbt som attan så att tidningarna såg att vi var där. Så redan ett par minuter in i presskonferensen hade fem bilder skickats med glada miner och handskakningar, och det ser ut som om vi lyckades bra, kul :).

Presskonferensen var så välfylld denna dag att folk satt överallt, var ibland svårt att ta sig fram och fotografera för alla filmande bolag och övrig media. Men f-n va kul det är att jobba med foto då det är på detta viset. Så, glad och nöjd tackar jag för en trevlig dag.

ja visst ja, någon bild kanske jag skulle lägga upp oxå :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar