söndag 6 april 2014

Borås klara för semi ...

I fredags så kolliderade två stora event inom sporten i Borås. Elfsborg hade hemma premiär i Allsvenskan på Borås arena (vinst med 3-1) och Borås basket hade en femte och avgörande match i kvartsfinalspelet mot Luleå. Då det är nytt arbetssätt för mig i år så diskuterade jag och Carl Sandin vem som skulle ta vad för att Bildbyrån skulle få ut det mesta av båda evenemangen samt att kunderna fick vad de behövde. Så... Calle tog fotbollen och jag basketmatchen.

Så därför .... blir det några basketbilder i min blogg. Klicka på länken ovan så hoppas vi att Calle lägger upp något från Elfsborgs seger på Borås arena.
Nu väntar en väldigt aktiv fotovecka vilket jag ser fram emot så håll koll i bloggen vänner :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar