onsdag 10 november 2010

Ingen bild ...

Idag blir det ingen bil i bildbloggen. Största anledningen är att det jag fotat nu är redaktionellt och inte kan/fås visas i dagsläget så då får det bli så här. Man får ju hoppas att min usla förmåga att uttrycka mig i skrift inte skrämmer bort allt för många, eller de få som följer bloggen.

Jag fick i dagarna veta att en av de fotografer som jag träffat ofta på sportevenemang och lärt mig mycket av lämnar närområdet för att flytta söder ut. Om man får vara egoist så är det jävligt tråkigt men livet går ju vidare och för honom så vet jag att flytten innebär mycket positivt.

Själv så har projektet jag och en skribent jobbar med tagit fart på allvar. Under ett år kommer jag att leva med kameran känns det som. Men fan va kul och utmanande det kommer att bli. Vet inte hur mycket jag kan och får skriva men lovar att återkomma i ämnet (om jag får ;)).

De närmaste dagarna är det fotografering på Kärringön (person reportage), orientering och Mariedal Cup som står på den fotografiska agendan. Skall hinna med att umgås "lite" med familjen också. Men bara lite :).

Lev väl vänner där ute och hoppas att ni har överseende med stavfel, ordfel och andra felaktigheter som finns inbakat i texten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar